לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

Maxit תוכנה לניהול פרויקטים

MAXIT הינה תוכנה חדשנית לניהול פרויקטים במגוון תחומים שונים במשק. התוכנה פותחה על ידי בית התוכנה MAXWEB המתמחה בענף פיתוח התוכנות בסביבת האינטרנט.

Maxit תוכנה לניהול פרויקטים

ניהול פרויקטים הינו כלי מקצועי לארגונים שונים לצרכי תכנון, יישום ומעקב אחר פרויקטים שונים. באמצעות תוכנת Maxit תוכלו לשלוט באופן מלא ופעיל אחר כל מרכיבי הפרויקט בעת ובעונה אחת.

התוכנה מתעדת כלל מהלכי הפרויקט, מפיצה ומעדכנת באופן אוטומטי כל מי שהוגדר כשותף או בעל תפקיד ביישום הפרויקט. התוכנה אינה דורשת חומרה או התקנות מיוחדות וניתנת לגישה מכל מקום בעולם ובכל זמן באמעות חיבור פשוט לאינטרנט. מערכת התוכנה מאפשרת לכם הכול במערכת אחת : הפרויקט, הפעולות המתבצעות בו , התוכניות , רשימות הדואר האלקטרונ , הזנת קבצים, הטפסים, הניהול פיננסי, הגדרת משימות , פרוטוקול דיונים סביב הפרויקט, הגדרת שעות פעילות של העובדים בפרויקט, מעקב מלא על תהליך ההתקדמות של הפרויקט שנתמך במערכת התראות מפותחת ועוד.

ניהול פרויקטים הפך בשנים האחרונות לכלי מקצועי לכל עסק ועסק המעוניין למנף את יעילות יישום תהליכים עסקיים שונים. בעזרת תוכנת MAXIT ניהול פרוייקטים תוכלו להגדיר לעצמכם מראש את תבניות הפרויקט על פי הצרכים העסקיים שלכם.