לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות לניהול עסק

אם אתם לא תמצאו בעמוד זה את התוכנה לניהול העסק הקטן בחינם או תוכנה לניהול עסק להורדה בחינם או ניהול עסק עצמאי קטן מהבית ,המתאימה לכם ראו מודעה מתאימה בהמשך העמוד.

בכדי לנהל את העסק בצורה האפקטיבית ביותר ולבוא ביד אחת עם העובדים שלך כדי שייתנו את התפוקה המקסימלית לצרכי העבודה שלך במשרד או בעסק – עומד לרשותך מאגר שלם של תוכנות והצעות – כיצד לנהל את העסק שלך יותר טוב.

מה לא היינו נותנים אם הייתה לרשותנו ויש תוכנה למעקב אחר העובדים שלך כמו ה ispy  בגרסתה החדשה שיצאה השנה 2.0.8.1 – שניתן בה לצםות בזמן בלתי מוגבל על הנעשה במשרד מכמה מחשבים שונים בו זמנית – בל נשכח שזאת תוכנה שמותאמת לווינדווס 7 windows. נמשיך עם תוכנה להורדה בחינם שהיא חינמית לגמרי שהיא צופה המסמכים האוניברסאלי universal viewe – שנותנת מענה בצפייה מקדימה לכל סוגי המסמכים הקיימים והקבצים הקיימים כמו jpg avi jpeg bmp doc docx ועוד. נסיים בתוכנת ניהול מתקדמת מאוד הריין לנדר rainlendar שהיא בעצם תוכנה של לוח שנה שמשתלבת יחד עם הדסקטופ היא חינמית היא מהבית יכולה להיות מהמשרד והיא מתאימה לניהול העסק הקטן. במידה ולא מצאת את התוכנה לניהול מלאי להורדה בחינם חפשו בצדדי העמוד. 

בשביל ליצור אווירה מיוחדת בעסק שלך ניתן לצייר ציורי קיר בבית עסק שלך.