לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות דפדפנים

אם לא תמצאו בעמוד זה דפדפן אינטרנט אקספלורר 7, 8, 9 להורדה בעברית, גוגל, הכי טוב, חדש, לאייפון לאנדרואיד, מהיר מומלץ, | דפדפן גוגל חדש כרום להורדה בעברית, דפדפן הכי טוב הכי מהיר הטוב ביותר להורדה, דפדפן ספארי 5 בעברית להורדה, דפדפן פיירפוקס 4 בעברית להורדה, חפשו מודעה תואמת בהמשך העמוד.

כולם מחפשים את הדפדפן אינטרנט הכי טוב, הכי מהיר, מומלץ, שלא ייתקע, שיעבוד מהר, שיהיה נוח, ויש מגוון לא קטן של אפשרויות. דפדפן למעשה הוא תוכנה המאפשרת לגולש להגיע לאתרי אינטרנט. הדפדפנים תומכים בפרוטוקולים וקבצים שונים, ניתן לפתוח מספר אתרים בו זמנית, ברובם קיימת יכולת לחסום חלונות פרסום קופצים, ניתן להגדיר דף בית שהוא ברירת מחדל כאשר פותחים את הדפדפן, ניתן להגדיר את האבטחה והפרטיות הרצויים לכל אחד, ולרוב קיימות הרחבות כאלו ואחרות לכל דפדפן.

קיימים דפדפנים רבים, אך למעשה בסופו של דבר רובם מבצעים את אותן פעולות, עם שינויים כאלו ואחרים הקשורים לכמות הפרוטוקולים והקבצים בהם הם תומכים. הדפדפנים הנפוצים ביותר הינם: 1. אינטרנט אקספלורר INTERNET EXPLORER אשר מפותח על ידי מיקרוסופט MICROSOFT ומותקן במערכת ההפעלה חלונות WINDOWS. 2. מוזילה פיירפוקס MOZILA FIREFOX, 3. ספארי SAFARI , 4. גוגל כרום GOOGLE CHROME. כל אחד מהדפדפנים מציע גם אפליקציית דפדוף למכשירים הסלולריים כגון אייפון ולמערכות ההפעלה בסלולר כגון אנדרואיד.