לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות ניהול ותקציב משק

אם לא תמצאו בעמוד זה תוכנה לניהול תקציב המשפחה והבית חינם, תוכנת ניהול תקציב, תוכנות לניהול תקציב, תוכנות פיננסיות, ותוכנה לניהול משק חקלאי ובית חינם, חפשו מודעה רלוונטית בהמשך העמוד.

רשת האינטרנט עוזרת להקל על החיים בתחומים של ניהול תקציב, ניהול משק בית, ובתחומים פיננסיים אחרים. ניתן להוריד תוכנות אשר מנהלות עבור המשתמש את כל הפרמטרים אשר יש לקחת בחשבון כאשר מנהלים תקציבים, ואשר עוזרות למנהלים בניהול השוטף ובחישובים פיננסיים מורכבים. אם ניקח לדוגמא תוכנה חינם לניהול פיננסי לעסקים קטנים ולמשקי בית העונה לשם פיננדה FINANDA, התוכנה מחשבת הוצאות שוטפות, עמלות בנקים, מציגה חיתוכים ופילוחים בטבלאות וגרפים. בנוסף תוכנה זו ותוכנות אחרות מאפשרות לבצע תכנון לטווחים קצרים או ארוכים של התקציב, ולהשוות בין תכנון לביצוע.

עבור עסקים, המערכת הגדולה והשימושית ביותר כמעט בכל עסק הינה ERP. מערכת זו לוקחת את כל זרועות הארגון כגון לוגיסטיקה, תפעול, כספים, משאבי אנוש ועוד, ומאגדת אותם לחטיבה אחת שלמה הפועלת יחדיו. המערכת, או התוכנה לצורך העניין, מעבדת את כל הנתונים הרלוונטיים לחטיבות השונות ומעבדת את כל המידע הנחוץ לפעילות תקינה של העסק, ובכך מקלה על חייהם של המנהלים בארגונים. תוכנות רבות מבססות את פעילותן על מערכת זו, לדוגמה תוכנת COMAX, ERP-ONE 1 ועוד.