לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

SAP Business One- רעיון גדול לניהול העסק הקטן

SAP Business One הינה תוכנה לניהול עסק מבית היוצר של "קורבט מערכות מידע" ומיועדת לעסקים קטנים ובינוניים כאחד.

SAP Business One- רעיון גדול לניהול העסק הקטן

SAP Business One מהווה תוכנה מתקדמת לניהול עסקים קטנים ובינוניים. התוכנה מספקת ממשק קל ואינטואיטיבי של SAP וגמישות בהתאמתו לתהליכי העבודה בארגון מצמצמים למינימום את מורכבות הפעלה ושימוש לאורך הזמן. כמו כן, התוכנה הינה פרי פיתוח המבוסס על ניסיון רב שנים בתחום מערכות המידע לעסקים.

תוכנת SAP Business One תומכת במגוון נרחב של תהליכים עסקיים ומספקת מידע כולל ומקיף על כלל ההתרחשויות העסקיות בזמן אמת. SAP Business One ניתנת להתאמה כוללת של כלל הצרכים הייחודיים של כל חברה וחברה באפון פרטני.

היתרון הבולט של תוכנה זו נמצא בעבודה שהיא חוסכת עלויות מיותרות כתוצאה מהפעלת מערכות מידע רבות בארגון. התכונה מציעה מגוון יכולות ופונקציות שימושיות לביצוע תהליכים עסקיים כגון: ניהול פיננסי, רכש, מלאי, ייצור, בנקים, מכירות, קשרי לקוחות, שיווק ועוד.

תוכנה לניהול צי רכב - תוכנת נצר

תקציר: נצר הינה תוכנה לניהול צי רכב מבית היותר של חברת "איתם" בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום היצירה והשירות לתחום ציי הרכב וההובלה בישראל.

נצר הינה מערכת תוכנה לניהול צי רכב. התוכנה מספקת מספר רב של פעולות כגון: מעקב הוצאות והתראות כלי רכב. ניהול נהגים , ספקים וסוגי הוצאה הזמנות תיקון, העברות, אירועי נסיעה שונים ומעקב אחר תאונות. המערכת מבוססת על מחולל דוחות, שאילתות , טפסים וגרפים שונים הנמצאים במסגרת התוכנה ומיעודים לשימוש אישי של כל מנהל ציי רכב בחברות קטנות וגדולות כאחד.

הפונקציות השונות של התוכנה מאשפרות לכם להיעזר במספר מסכי ניהול משימות לטיפול אונליין בתקלות שונות, מערכת אוטומאטית לקליטת חשבונות מספקים, ממשק חכם ונוח לתפעול לקליות חשבוניות מוסכים, דלק, שטיפות, אגרות כבישים ועוד. כמו כן, התוכנה מאשפרת שליחת התראות באמצעות SMS או חשבונות דואר אלקטרוני.

מערכות התוכנה לציי רכב כוללות ניהול כרטיסיות נפרדות ומפורטת של כל נהג ונהג, כלי הרכב השונים, ספקים וכלל סוגי ההוצאות השונות בתחום ניהול ציי הרכב.