לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות מחשבונים

אם לא תמצאו בעמוד זה מחשבון מס בריאות וביטוח לאומי, הכנסה, למשכורת, מכירה, מקרקעין, נטו וברוטו, ערך מוסף, פנסיה, פיצויים, קניה, קרן השתלמות, רכישה, רכב, שבח, שכר, או מחשבון ריבית אפקטיבית, בנקאית, הלוואה, הצמדה, הוצאה לפועל, יומית, ליבור, משפטית, משכנתא, פריים, פשוטה, פיקדון, קבועה, קרדיט, שנתית-פנו אלינו למידע נוסף.

עסקים, עצמאיים וגם אנשים פרטיים, נזקקים לחישובים רבים במהלך הקריירה העסקית שלהם. ישנם אינספור סוגי חישובים, ולשם כך קיימים ברחבי האינטרנט מחשבונים אשר מקלים בצורה משמעותית על תהליך החישוב. השיטה היא פשוטה - הגעה למחשבון הרלוונטי, הזנת הנתונים בשורות המחשבון, וקבלת החישוב. ממש כמו מחשבון פיזי שכולם מכירים, רק כאן האפשרויות רבות ולמעשה בלתי מוגבלות, ולכל צורך עסקי, פיננסי או לחיי היומיום, קיים המחשבון המתאים. בעסקים משתמשים במחשבונים לחישובי מס רבים: בריאות וביטוח לאומי, הכנסה, למשכורת, מכירה, מקרקעין, נטו וברוטו, ערך מוסף, פנסיה, פיצויים, קניה, קרן השתלמות, רכישה, רכב, שבח, שכר. כמו בן, עסקים משתמשים במחשובים לחישובי ריביות: אפקטיבית, בנקאית, הלוואה, הצמדה, הוצאה לפועל, יומית, ליבור, משפטית, משכנתא, פריים, פשוטה, פיקדון, קבועה, קרדיט, שנתית. 

 

כולנו יודעים, חשבונית לשכיר יכולה להפוך את החיים לטובים הרבה יותר. עבודה היא לא דבר פשוט. עבודה מהבית יכולה להיות נוצצת מאד, אבל במידה ו היא לא מתבצעת היטב היא יכולה להקשות את החיים. אנשים שעובדים כשכירים יודעים שכאשר מפסיקים להם את השכר , אין להם כתובת אליה לפנות. אנשים אלה מודעים לכך שאין דבר שאי אפשר לעשותו , אבל במידת שער הדולר היציג יש רצון ואין אנשים שאפשר להשתמש בהם – המצב קשה במיוחד. חשבונית לשכיר עשויה להפוך את מקצועות השכירים לפשוטים הרבה יותר.

 

עם שירות לא מסובכך , כסף קל ומהיר הופך להיות פשוט הרבה יותר להגעה. כל שצריך להתרחש הוא מילוי את שדות החשבונית, ולשלוח לבעל העסק שעבורו ביצעתם את המטלה . אין דבר בעייתי פחות מזה – ובמידה ו זה קורה, זה ברור אפילו יותר. לסיכום, מומלץ מאד לתעד את כל המשרות שאתם נוטלים עבור איש העסקים. כולנו בטוחים שלפעמים פעולות מתבצעות בפשטות , אך בסופו של דבר הכסף שמשולם עבורן אינו הוגן. חשבונית לשכיר היא האופן שלכם לשמור שלא ישחקו בכם .