לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות ניהול קשרי לקוחות

אם לא תמצאו בעמוד זה תוכנה לניהול קשרי לקוחות להורדה חינם, תוכנת CRM חינם חינמית, מערכת CRM חינמית הגדרה, חפשו מודעה רלוונטית בהמשך העמוד.

תוכנת CRM, קיצור של ראשי התיבות באנגלית לניהול קשרי לקוחות לעסקים, הינה מערכת הפועלת בארגונים ומסייעת להם לנהל את קשריהם עם לקוחותיהם, הן מהפן השיווקי של גיוס לקוחות חדשים, והן מן הפן של שימור הלקוחות הקיימים והעמקה של בסיס הלקוחות. המערכת פולטת את הערך אשר מתרחש עבור הארגון כתוצאה מפעולות הגיוס והשימור.

כיום ארגונים רבים מפעילים מערכות CRM, מפתחות מערכות כאלה או משתמשות בתוכנות CRM קיימות. דוגמאות לכך ישנן בשפע: חברת CRMatrix אשר מפתחת ומשווקת תוכנת CRM לעסקים קטנים ובינוניים. ZEBRACRM המפתחת מערכת CRM מהכיוון של מהירות, ידידותי למשתמש, עדכני וכו'. חברת Raan המפתחת תוכנת פריוריטי CRM priority. תוכנות ה CRM הנפוצות והמוכרות ביותר בשוק הישראלי הן להלן: ברק CRM, GOLDMINE, REACHOUT, מקשרון, BUSINESS ORGINIZER, גולדפלוס, MYBUSINESS, PLANDO. ניתן להבחין בחשיבות הרבה ובמשקל הגדול שארגונים בימינו נותנים ללקוח ולערך הלקוח אשר נמצא במרכז הארגון בניגוד לתקופות קודמות יותר שההתמקדות נעשתה במוצרים ובמותגים, ותוכנות CRM להורדה חינם מסתובבות ברחבי רשת האינטרנט לרוב.