לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנות האקרים

אם לא תמצאו בעמוד זה תוכנה או תוכנות לפריצה למחשב להאקרים מתחילים, תוכנות האקרים, האקינג ופריצות לפייסבוק, האקינג פורום, גיימינג ואבטחת מידע, חפשו מודעה רלוונטית בהמשך העמוד.

המושג "האקר" יכול להתפרש בשני מובנים - האחד חיובי והאחר שלילי. במובן החיובי, הכוונה להאקרים האתיים אשר פורצים למערכות מידע ומחשוב על מנת לחקור אותם ועושים שירות לבעלי המערכות בשיפור מתמיד שלהם, ולמעשה פועלים בצורה לגיטימית חוקית. במובן השלילי, והרווח יותר בקרב האוכלוסיה, הכוונה היא לאותם פורצים, אשר נקראים גם קראקרים, שפועלם הוא אינו חוקי ומטרתם להרוס מערכות בעזרת הידע הנרחב שלהם במחשבים וברשת האינטרנט.

רשת האינטרנט מציעה אתרים שונים לאנשים הרוצים להיות האקרים מתחילים ותוכנות להורדה, כמו גם פיתוח נרחב של המושג האקינג לגיימינג, כלומר פריצות משחקים על כל המשתמע מכך, ואבטחת מידע נגד האקינג ופריצות. מומלץ להצטייד בתוכנות אנטי וירוס ואנטי ספייוור SPYWARE חזקות ולבצע הרצות, סריקות והפעלת מנגנוני הגנה על מנת לחסום פעולות כאלה ואחרות של האקינג ע"י האקרים. תוכנה מוכרת ברשת היא תוכנת נטבס NETBUS שניתנת להורדה ונחשבת קלה לשימוש על פי אתרים שונים. ישנה קהילה ישראלית לאבטחת מידע באתר hacking.org.il אשר הוקמה ע"י האקר שמאגד באתר שלו סיפורים וטיפים על אבטחת מידע, האקינג ועוד כהנה וכהנה.