לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*
*

תוכנה לעריכת תמונות

אם אתם לא תמצאו בעמוד זה את התוכנה לעריכת תמונות, תוכנה להוספת מסגרות לתמונות או תוכנה לעיצוב תמונות המתאימה לכם ,תחפשו מודעה מתאימה בהמשך העמוד.

ישנם תוכנות לעריכת תמונות שלא מצריכות התקנה לדוגמא picnik, splashup, pxlr. אתר aviary/home  מכיל מספר תוכנות נוספות לעריכת תמונות קולאז', תוכנה לעריכת תמונות מטושטשות ואפילו תוכנה לעריכת מגנטים. התוכנה המפורסמת ביותר בסדרת תוכנות אלו הינה התוכנה של גוגל picasa - פיקסה 3 להורדה המשמשת גם כתוכנה לעריכה וגם שיתוף של תמונות ברשת.   

תוכנת עריכת תמונות המוכרת והשימושית ביותר למי שלא איכפת לו להתעסק בעריכת תמונות באופן מקצועי הינה תוכנת פוטושופ. חיפושים לגרסאות המוכרות ביותר של תוכנת פוטושופ הינם, פוטושופ 9, פוטושופ בעברית ומדריכים לפוטושופ בעזרתם ניתן להתלמד לקהל משמשים מתחילים. תתפלאו לשמוע שיש גולשים אשר מחפשים את הביטוי "פוטופוש אונליין" מעניין אם יצא כזה בעתיד?    

בנוסף, תוכלו להשתמש באתר postrider.co.il על מנת לשלוח את התמונות אשר יצרתם בכל תוכנות לעריכת תמונות בה הינכם משתמשים ולשלוח אותם באמצעות דואר ישראל בחינם לאנשים יקרים לכם בתור כרטיס ברכה עם כיתוב טקסט מאחורי התמונה או על גביה.

דוגמא לתוכנה לעריכת תמונות לצלמים על גבי מדיה דיגיטלית לעריכה הכוללת תיקון שגיאות ועיבוד תמונות העומדת ברוב הסטנדרטים המחמירים באיכות עיבוד תמונה דיגיטאלית הינה תוכנת zoner.

בעזרת תוכנת  lupa או  zooma אשר מתמחות בעיצוב אלבומים דיגיטאליים ניתן לערוך תמונות ע"י השיטה המקובלת שהיא: צילום, עיצוב והדפסה. אלו דוגמאות לתוכנות לעריכת תמונות בעברית להורדה חינם.

 תוכנות לעריכת תמונות נוספות שמצאתי הינם faststone     

אם לא מצאתם את התוכנה לעריכת תמונות דיגיטאליות בעברית חפשו במודעות בצדדי העמוד.